IEdagen Zmarta föreläsning om LEDARSKAP: Passion, Engagemang

• Författare
  • Meddelande
Användarvisningsbild

mos

dbwebb

IEdagen Zmarta föreläsning om LEDARSKAP: Passion, Engagemang

Inlägg17 okt 2018, 18:36

Vi är inbjudna att delta i föreläsning "LEDARSKAP: Passion, Engagemang o Jämställdhet" som hålls av representanter från företaget Zmarta i samband med IEdagen.

Hej Mikael,

Mitt namn är Victor och jag sitter som Näringslivsordförande i utbildningsföreningen EKEN (som representerar Civilingenjör i Industriell Ekonomi) samt som projektledare i projektgruppen för IE-dagen 18/19.

Den 30/11 kl. 09:00 kommer Zmarta till IE-dagen och föreläser inom ämnet "LEDARSKAP: Passion, Engagemang o Jämställdhet". Zmarta önskade specifikt att vi skulle bjuda in er (webbprogrammering).

Det finns ca 100 platser och vi kommer öppna anmälan onsdag 17/10. Anmälan sker via https://form.bthstudent.se/eken/ie-dage ... sformular/ och Zmarta bjuder på lunch. Efter föreläsningen finns tillfälle att mingla med föreläsarna.

Vill du ha fler detaljer så kolla in vårt facebookevenemang; "ie-dagen 2018/19".

Med Vänlig Hälsning,
Victor Gustafsson med fler

I våras var vi och hälsade på Zmarta i Ängelholm i samband med en föreläsning om Angular och React.
...
..:
.... /mos
Användarvisningsbild

mos

dbwebb

Re: IEdagen Zmarta föreläsning om LEDARSKAP: Passion, Engage

Inlägg27 nov 2018, 17:21

Eventuellt kan jag fixa in sena anmälningar till denna dagen nu på fredag. Hojta till i såfall.

Jag skall se om jag kan kolla programmet när Zmarta håller sin föreläsning.

Hmm, det ser ut som de har sin föreläsning på förmiddagen, mellan 09-10:30 och då får man även en föreläsning med Sveriges Ingenjörer.
...
..:
.... /mos