Kommentarer om kursutvärdering lp4 vt18

• Författare
  • Meddelande
Användarvisningsbild

mos

dbwebb

Kommentarer om kursutvärdering lp4 vt18

Inlägg13 jun 2018, 18:37

Under lp4 (lp34) vt18 hade vi 5 olika kurstillfällen/studentgrupper och de har nu kursutvärderats och kommenterats. Det känns bra att använda GitHub issues som arbetsplats för kursutveckling så vi kör vidare på det.

Länk till kursutvärderingar med fritextsvar finner ni i respektive issue.

databas (13/58) 3.56
databas lp34 (SE/ISE) (9/41) 3.17
exjobb (9/14) 3.62
webapp (16/57) 3.69

Kursutvärdering för oophp fungerade inte i utskicket (något med nya Ladok och så vidare). Jag sammanställer slutkommentarerna i ett speciellt dokument istället. Det finns oophp-feedbacktråd på GitHub issues.

Se kommentarer om kurser i lp3 vt18.
...
..:
.... /mos
Användarvisningsbild

lrc

troubleshooter

Re: Kommentarer om kursutvärdering lp4 vt18

Inlägg13 jun 2018, 20:31

Noterar avsaknaden av sysver, där fritextkommentarerna hade varit särskilt intressanta att se. Blev det för pinsamt? :twisted:
Användarvisningsbild

mos

dbwebb

Re: Kommentarer om kursutvärdering lp4 vt18

Inlägg14 jun 2018, 09:25

:) jag brukar bara visa de kurser vi själva hanterar (dbwebb-kurser) och där vi själva är ansvariga.

Jag är rätt säker på att lärarteamet (och de som är ansvariga tillsammans med lärarteamet såsom studierektor och prefekt) inte fullt ut hade uppskattat om jag distribuerade utvärderingen för sysver... vanligtvis är lärare inte särdeles bekväma med att fritt dela ut fritextkommentarer (eller kursutvärderingsresultat) till "allmänheten (internet)", eller ens till studenterna som gick kursen...
...
..:
.... /mos