Gunvor mottog stipendie för sitt exjobb "Smarta gränssnitt"

• Författare
  • Meddelande
Användarvisningsbild

mos

dbwebb

Gunvor mottog stipendie för sitt exjobb "Smarta gränssnitt"

Inlägg30 nov 2018, 17:31

Idag var undertecknad inbjuden att sitta med då Gunvor Nilsson mottog ett stipendie för sitt examensjobb på Webbprogrammeringsprogrammet. Jämte mig satt Mikael Svahnberg som var Gudruns handledare.

Gunvor går på distans och utförde jobbet i våras tillsammans med den allra första kullen av webbprogrammerande distansstudenter som utexaminerades från BTH.

Riktigt kul att se att nivå på våra examensjobb för högskoleexamen gör att man kvalifierar sig i sådana här prestigfulla sammanhang. Extra roligt när det är allra första gången som vi utexaminerar studenter från distansprogrammet.

Titeln på Gunvors examensjobb var "Smarta gränssnitt för flexibel effektanvändning: - Stäng av ugnen, jag måste ladda bilen!"

Jag kan tänka mig att Conny som var examinator för kursen är nöjd en sådan här dag. Mikael S såg verkligen nöjd ut och själv är jag mer än nöjd.

Men allra nöjdast skall Gudrun vara - BRA GJORT!

Bilder från cermonin som innehåll tal från näringliv och pristagare syns på fb.
...
..:
.... /mos

guni

sql-kodare

Re: Gunvor mottog stipendie för sitt exjobb "Smarta gränssni

Inlägg30 nov 2018, 19:34

Jag är så enormt glad för denna dag! Så kul att träffa mina lärare och hjältar, Mikael och Mikael! Roligt för en distansare att få en känsla för skolan som jag fått så mycket från. Inspiration, kunskap och utvecklande klurigheter att lösa.

Tack för att jag fått ert stöd och att ni kom och förgyllde min dag!